Matka normaalipainoon

Matka normaalipainoon
Matkalla normaalipainoiseksi...

lauantai 25. tammikuuta 2014

Kuva kertoi totuuden...

... ja tiivisti ne ajatukset, joita mielessäni olen pyöritellyt jo monta kuukautta.

Olen laihtunut ja kiinteytynyt!
Se uudenvuodenlupaus -10kg pudotuksesta ihan oikeasti toteutuu, eikä häviä turhiin unelmiin kuten useimmat muut uudenvuoden lupaukset menneinä vuosina ovat tehneet.

Tällä hetkellä vaakasaldo on ajalla 2.1. - 25.1. -3kg. Vaaka ei ole onneksi ainoa mittausväline.
Otin kuvat itsestäni viime kesänä kun olin isoimmillani, ja vertasin niitä tämän päivän kuviin.
Olen ihan oikeasti kiinteytynyt, ja saanut lihakset, ja se on tärkeämpää kuin kuukauden painonpudotus grammoissa. Kilot lähtee hiljalleen, ja saavat pysyäkin poissa.

Tärkeintä tässä elämänmuutoksessa on ollut se, että tunnen itseni virkeäksi, energisemmäksi, ja mikä tärkeintä voin paremmin fyysisesti. Saan pienistä onnistumisesta paljon motivaatiota ja iloitsen kaikesta edistyksestä, jota itsessäni havaitsen.

Opin itsestäni lisää joka päivä ja kasvatan itsetuntoani kehon muutosten mukana. 
On ihan mahtavaa huomata, että minä pystyn kun vaan tarpeeksi haluan!

Believe you can and you're halfway there.

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti